roliga nyheter...

Efter nu har suttit i telefonsamtal i nästan 45 minuter, som har kommit fram till att jag nu iallafall har sakt ja till en pålle i vinter & till våren.. Så nu är jag iallafall helt garanterat att jag inte är helt hästlös;)

Det är en skäck kille på 162 f.00 som ska stå här för träning/tävling. Han har inte gjort så jätte mkt, grundriden i western. Tränad dressyr upp till LB, hoppad enstaka hinder upp till 1m. ska faktiskt bli riktigt riktigt skojj och riktigt snygg är han ju med.. När han anländer åter står att se. :)

här kommer iallafall några bilder på snygg killen!







Nä nu ska jag rusa så jag hinner med allt, en häst är iallafall riden, Phonie fick sig en lugn tur idag pga det ap tråkiga vädret. Vart hennes allra första barbacka tur i skritt och trav, va lite fundersam, men sprang på så snällt & fint :) Nu dags för nästa+ mockning väntar.. Ska ruuuusa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0