jobbigt..

uscha, har vart en jobbigt kväll, saknar min prins. Man kan inte ana hur extremt tufft det är när man inte vart med om detta.. usch.. Har iallafall suttit halva kvällen med att samla ihop alla papper & räkningar, pratat med försäkrningsbolage... Vi ska nämligen måsta lämna in en skadeanmälan för att få ut försäkningspengarna? aja, är väl bara att göra det då. Men samtidigt så känns det så sjukt, så vansinningt sjukt att få pengar för ens bästavän, inget & ingen kan ändå ersätta hans plats?
Räkningen som kom från Ultuna var ju ganska saftig, så blir det inte till att unna sig något nu. Det finns nog bara en utväg för att jag ska klara detta, PENGAR I JULKLAPP! tur jag har världens bästa föräldrar som hjälper mig, stöttar mig. Ja,usch är det inte det ena så är det de andra. Skönt iallafall att man har bra försäkringsbolad!!

Aja, nog pratat om det..  har utöver det suttit och drömt mig bort på massa fina hästsaker och ridkläder till mig själv, fasst bara massa onödigt, så det år faktiskt vänta! Eller ett eller två par ridbyxor skulle faktiskt inte sitta fel och är faktiskt välbehövligt.

ska nu sätta mig ner, kika/läsa lite mer om licensen för 2012, så jag får ett lite mer "hum" om den..
Kan varken säga eller veta om den är bra eller dålig. Men av det man hört, så ap dyrt om man bara ska rida lokal... Men men, vad gör man inte för det man brinner för?!





Kommentarer
Postat av: - fridah fors

du vet vart jag finns hjärtat, bara höra av dej! <3

2011-11-22 @ 14:21:31
URL: http://forsfridah.blogg.se/
Postat av: Merethe

tack hjärtat, saknar dig!<3

2011-11-22 @ 16:30:11
URL: http://merreolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0