Fantastiska djur...

sitter och kikar runt och har rätt mkt som snurrar runt i huvet just nu.. Börja tänka på hur mitt liv skulle se ut, utan hästar?! Jag har faktiskt ingen jävla aning, då jag alltid har haft egen häst/hästar, aldrig vart i den situationen att jag vart utan häst..

Mina hästar betyder verkligen allt för mig och jag kan faktiskt inte se mig själv i ett liv utan dem.. Dem är absolut inga maskiner eller har dem för att tävla, aldrig!! Tävling är bara något som är en bonus något som är roligt. Skulle aldrig sälja någon av mina hästar för dem inte gick att tävla eller inte funkar i den gren man vill tävla.. Tycker det handlar om att vara anpassningarbar som ryttare och anpassa sig efter hästen, precis som dem gör för oss.. Mina hästar är som mina familjemedlemar,mina bäbisar och mina absolut bästavänner och jag gör verkligen allt för dem.

Hästarna som kommer hit för försäljning,tillridning,inridning, lägger sig lika varmt om hjärtat, jag tycker om dem precis lika mkt som mina egna. Hästarna jag har haft hemma än så länge har jag bara sett som att jag har hjälpt. Hjälpt dem att hitta tillbaks gnistan i livet, att ta till vara på dem, känna sig trygga, finna lycka & kärlek och framför allt ha roligt med oss människor och lita på oss. Jag är mkt mkt mån om vart jag säljer/lämnar ut mina hästar, jag skulle aldrig sätt dem i någon konstig eller obehaglig situation..  Hade jag vart miljonär hade jag utan tvekan behållt dem allesammans.

Jag älskar mina hästar för dem dom är & för det dem gör för mig, helt obeskrivligt.

Tänk alla gånger dem räddat mig, skapat lycka när allt vart som värst, gett mig hopp och kärlek. Bara det att dem lyssnar och alltid,alltid finns där. Som nu med Charlie, jag tror faktiskt jag inte hade orkat om jag inte hade haft dem andra go fisarna, det är sjukt jobbigt att se hans saker,hans box och se allt när man kommer ut, men så fort man får kontakt med dessa helt fantastiska varelser så förstår jag på en gång varför jag kämpar och vart jag får orken ifrån. Det är helt otroligt, helt fantastiskt!!!

Ni som inte har häst, ni aar inte vad ni går misste om..

Stallet är den fridfullaste & bästa platsen på jorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har sån otroligt tur som har fått denna chans av mina föräldrar och som hjälpt och stöttat mig genom alla dessa år.

Utan hästarna hade jag knappast vart den/där jag är idag..

HÄSTARNA ÄR VERKLIGEN MITT ALLT!!!!!!!

lägger upp lite bilder på hästar som stått på gården & som jag ridit.






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0