äntligen hemma..

Har kommit hem för någon timme sedan, kring 8 tiden. Vart inte direkt nån lång Sundsvalls tripp, men var iallafall in på hööks som jag skulle.. Kan väl inte direk påstå att jag hittade så mkt. Fick iallafall tag på det som var prio ett 2 par reflex grimmor.. Shoppade även ett schabrak och ett träns, tränset fanns inte hemma, så det skickas hem i brevlådan, skönt! Sedan köpte jag ett schabrak, faktiskt ett som INTE var marinblått, var faktiskt grönt, lite må läckert.

Lägger in bilder här nedan på vad jag köpte. Nu blir det bara myys framför soffan och ta det lugnt till jag ska sova. Hästarna är iallafall inne och står nöjt och äter på sitt foder samt hö.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0