SKÄRPNING!!!

Nä, nu är det verkligen skärpning som gäller med bloggandet, ska verkligen ta tag i det, börja blogga bättre.
Har iallafall rullat på någorlunda, har haft väligt upp och ner dagar i både svackor och medgångar.
Hästarna går iallafall väldigt bra just nu, men min kropp har sakt i från ganska rejält på slutet.
Kräks väldigt ofta och har fått bara mer och mer problem med lederna. mest fotleder och handleder.

Aja nog pratat om det. Från sist jag skrev så var Peach i en väldigt tjaffsig period. men Jobbade trots allt väldigt bra med rygg och bak. Bestämde mig för att sätta på henne gramanen, för att slippa allt bråk, verkligen rida igenom henne rejält. Wops sa det bara, så dagen efter var allt borta, nu är hon som en dröm att rida igen. Jag måste lära mig att vara lite mer tålmodig med henne och verkligen vänta ut henne. Men blir så less när hon ska sätta sig på tvären bara för hon är sur och när hon är sur går hon verkligen inte jobba med. TYPISKT STO och måste ju även medela att Peach är ett fux sto med strumpor och 4 virvlar i pannan, haha! Kärlek på henne! ;)

Måste ju även berätta lite om lill skruttan, veckans favorti, haha nja! Hon fick 4 dagars vila för att åter hämta sig lite, men är nu igång idag. Kan ju bara säga att FY FASEN vad 4 dagar kan göra så extremt mkt.
Hon har vart piggare en någonsin och till och med vart lite små busig, busan!!!!! Imorgon kväll ska vi även åka iväg på vår absolut första träning, SPÄNNANDE!!

Utöver det så funkar väl allt någorlunda, allt här hemma är typ kaos pappa håller på river ut hela köket och ska sätta in nytt, så rörigt är det allt. Mammsen har även kommit hem från London efter har varit borta i 2,½ vecka. Skönt. Har även fått hem mitt nya träns, jag kan verkligen rekomendera det, så jäkla bra kvalite´ och så snyggt! :)

Måste även säga att jag börjar inse mer och mer att min svarta springare verklingen är borta och uscha vad jag saknar honom, med honom var ALLT så himla enkelt, han passa mig till 110%. Min finaste Charlie, I will always love you!!!<3

Nä nu ska jag kika lite tv, bara mysa för imorgon ringer kl väldigt tidigt. SKa nämligen ha hopplektion för bästaste Trud på hennes fina Lucky ponken! :)

Uppdaterar mer imorgon, hoppas på att ni ska få se en film snutt på bäbis Phonies första träning! :)

Här kommer lite mysbilder från hästarna i hagen idag! :)

Phonie<3









Peach<3










Bella<3



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0