Kaous i stallet..

imorse när jag kom ut var det fullkomligt kaous i stallet.... Man ska faktiskt göra sakerna själv, så har man bara sig själv att skylle och slå om det blir fel, hädan efter inge mer hjälp förutom pappsen då, om jag åker bort..
Bella stog iallafall inte ens i stallet,hon hade rullat sig i snön och var dyng sur, och stog och skaka och frös..
Phonie hade fasnatt med grimman som inte någon hade tagit av, båda hästarna (phonie & peach) stog och frös för dörre var öppen och det blåste (fjompisar). Bella hade trampat sönder sin hink och till på köpet stog Phonie och peach i samma box. Hm.. Låter som Moa Rehn fick till ett bra insläpp igår, var väldigt noga?!

Du vet hur pedant jag är, så skärpning:@

Aja, har försökt ringa lite bank ärenden, ska ringa igen vid 12.
Peach är iallafall fortfarande halt, inte ett dugg bättre i benet, men såret ser fint ut! Men ska ringa björn idag och kolla vad han säger. Kanske är bra med en pencilin kur ändå..

Nä nu ska jag snabba mig ut och mock och plocka ordning lite i stallet innan jag ska ringa banken vid 12 och sedan ut och rida min finaste 4 åring! :')

Uppdaterar mer senare!





Kommentarer
Postat av: moa

jajaja, du tycker om mig ändå!

2011-12-21 @ 20:52:32
URL: http://clakkiomokki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0