En dag kvar..

Idag är det bara en dag kvar sedan är det julafton eller ja en halv dag kanske man ska säga.. Tycker det känns helt värdelöst med jul nu.. Har ingen julkänsla, traditionerna är bryten och det har bara vart jobbigt o stressigt att köpa alla julklappar, så vet väl inte direkt om jag kan säga att jag är sugen på morgon dagen eller ej. Hoppas på att bli mer upp piggnas till imorgon. Aja, nog pratat om det. Idag op förmiddagen var jag in och köpte dem sista julklapparna. Var rätt mysigt ändå faktisk bara Moa och jag gick och "ströa" runt. Phonie fick sig en välförtjänt vilodag idag, tror hon behövde det!! Peach fick sig en skritt tur idag och jag tyckte faktiskt hon kändes relativa fräsch, bara lite stel. Men blev bättre ju mer hon fick röra på sig, bra! Idag har det vart mkt samtal och blabla.. Förmodar att efter nyår kommer jag att hämta hem en "gammal" häst. Ska bli både roligt och tråkigt, men hela denna process och allt har vart så jobbigt. Menmen, sånt e livet. Imorgon blir det till att rida och göra klart på morgonen så jag sedan kan fixa mig och göra klart till att äta julmat och hälsa på släkt samt vänner och givetvis pojken min. Kvällen spenderad med bästaste familjen, vi ska spela Bingolotto och har allmänt mys! Det ända som fattas är pojken, men han valde att sitta hemma ensam istället:( Nu ska jag rusa och bjuda hästarna på vatten samt fylla vattenhinkarna, efter det blir det en snabb powernap, så jag orkar vara uppe! Godjul alla läsare samt vänner, hoppas ni allesammans får en toppen jul. Puss/Merre Btw, Inge bilder eller nå nu pga av att detta är mitt första telefon inlägg, måste lära mig bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0