ändrade planer..

Vart ganska mkt ändringar idag. Vi strök ridhuset idag, far imorgonbitti istället, pga att jag inte kände mig pigg, imorgon passade lika bra. Så Phonie fick sig enbart en skritt tur idag, på lina. såg otroligt avspänd ut och trampade på bra. Peach red jag tidigt imorse på en mkt mysig tur med Trude och Lucky. Fick är i en "piss period" nu, BRUNSTIG... Hon är verkligen omöjlig att arbeta med. Sätter sig på tävren helt, går emot allt. Det ända man kan göra är INGENTING, rolig häst. Nöjde mig när hon sprang lång och lågt och allafall lyssnade på gasen och bromsen.. Sen nu på eftermiddagen/kvällen har jag vart ut på en härlig barbacka tur på min älskade Bellis, hon är ju så söt, kände att matte inte har nån ork i kroppen alls, sprang på så fint och lyssnade på den minsta lilla vink. Så otroligt skönt att bara sticka ut hon & jag, ränsa tankarna.
Måsten även passa på att tacka min underbara Mois som hjälpte mig att mocka idag när jag mådde dåligt och inte haft någon ork i kroppen, betyder obeskrivligt mkt för mig!

Utöver det så har jag vart på möte om att bygga ridbana här i byn, skulle verkligen va skönt att bara kunna sticka iväg och träna, longera,löshoppa när som helst, skulle verkligen vara helt underbart!!!! Så nu kämpar vi för kung och fosterland!!!!!

Nä nu ska jag starta några filme roch kika på som jag fått låna av snälla Erica, för att kunna roa mig ikväll..
Kroppen behöver ta det lugnt. Och vila för imorgon är det träning med Phonie! :D




Min finaste svarta springare får stå för bilden idag, enbart för jag saknar honom så fruktansvärt mkt.
Det går inte en ändaste dag utan att du finns i mina tankar. Tänk om du vart här med mig, här och nu.:'(
Fiinaste Charlie, i mit hjärta kommer du alltid stanna!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0